V Pardubicích a v Olomouci postaví REDSTONE dva hotely prestižního řetězce Marriott.
21. dubna 2022 | Zpět na výpis
Developerská skupina Redstone uzavřela dohodu o spolupráci s prestižním mezinárodním hotelovým řetězcem Marriott. Společným cílem je na základě franšízové smlouvy otevřít v Pardubicích a v Olomouci čtyřhvězdičkové hotely značky AC Hotels by Marriott, která v ČR dosud není zastoupena. Developerská firma, za níž stojí olomoucký podnikatel Richard Morávek, objekty postaví jako součást nově připravovaných areálů obchodně-společenských center, jejichž výstavbu skupina spustí již příští rok. Hotelové budovy za celkem 750 milionů korun má developer poté v plánu dokončit do dvou let. Obě se ihned zařadí k největším a nejluxusnějším ve svých lokalitách.
Elegantní hotelový brand AC Hotels, který se v roce 2011 stal součástí světového řetězce Marriott, nabízí moderní design skvěle kombinující luxusní a lifestylové prvky. Hotelové služby budou vhodné jak pro manažery, tak pro mladé lidi a rodiny. Aktuálně je ve světě celkem 210 hotelů tohoto typu a dalších 139 je ve výstavbě. V Evropě je celkem 88 hotelů a 15 je v procesu příprav. V loňském roce ve světě vzniklo v této kategorii 20 hotelů, a to dominantně ve velkých městech USA (např. Washington D.C., Pittsburgh, Atlanta, Miami). V Evropě pak pouze ve Švédsku a na Slovensku.
Pardubice a Olomouc tak budou první česká města, která se připojí na mapu metropolí s touto prestižní hotelovou značkou. „Jde o nejrychleji rostoucí hotelovou síť na světě, která nabízí kvalitní služby pro moderní životní styl. Jsme velmi rádi, že brand bude působit v obou městech, které mají velký potenciál pro obchod, kongresy i turismus,“ říká zakladatel skupiny Redstone Richard Morávek.
V Pardubicích chystá developer projekt polyfunkčního komplexu kombinujícího kancelářské prostory a bydlení s obchodně-společenským centrem. Galerie Pernerka, která vznikne na ploše po bývalém lihovaru naproti vlakovému nádraží, nabídne mj. multikino, jump arenu, wellness, její součástí bude i objekt AC Hotels by Marriott. „Pardubice jsou vnímány jako významný dopravní uzel a krajská metropole s velkým rozvojovým potenciálem. Špičkový mezinárodní hotel s kvalitním kongresovým zázemím dosud městu chybí a může významně přispět k jeho rozvoji,“ říká developer. Náklady na stavbu hotelu se 150 pokoji se budou pohybovat kolem 320 milionů korun.
V domovské Olomouci developer plánuje hotel připojit k výstavbě druhé etapy obchodního centra Galerie Šantovka, které již dnes patří k nejúspěšnějším v ČR. Nová část bude více než na retail zaměřena na volnočasové aktivity, kulturu, zábavu a gastronomii, součástí záměru je např. i progresivní divadelní scéna. Hotelové zázemí, které nabídne celkem 200 pokojů, tak do konceptu zapadá, stejně jako umístění kongresové kapacity nedaleko největšího kampusu Univerzity Palackého. „Olomouc je malým velkoměstem s významnými institucemi a bohatým kulturním a společenským životem, hotelový brand slavného jména s vysokým mezinárodním standardem a kvalitou služeb jen dále posílí význam Olomouce na mapě Střední Evropy,“ říká dále Morávek o projektu, který má přijít na 430 milionů korun.
Design obou objektů má na starosti mezinárodní architektonický ateliér Chapman Taylor, který na projektu spolupracuje s tuzemskou projekční kanceláří Obermeyer Helika.